Zwroty

Powrót do pomocy

 

 

Niezadowolona z zakupu? Żaden problem! 

 

Chcesz dokonać zwrotu?

 

Wygeneruj zwrot przez swoje konto i wyślij przesyłkę za darmo.

 

Zwroty kurierem są na nasz koszt - masz na to 14 dni od odbioru zamówienia! (Liczy się data zgłoszenia zwrotu.).

 

 

 

 

Jeśli chcesz dokonać:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

ZWROTU:

 

 

Postępuj wedle poniższych instrukcji:

 

1. Zaloguj się i przejdź do swojego konta w naszym sklepie. 

 

2. Wybierz ikonkę "dodaj zwrot towaru".

 

3. Zaznacz zamówienia i wybrane fasony, które chcesz zwrócić.

 

4. Wybierz sposób zwrotu towarów:

-na nasz koszt- jeśli chcesz zwrócić paczkę Pocztą Polską, wybierz "skorzystam z przesyłek sklepu". W ostatnim kroku wygenerujesz list przewozowy, który naklejasz na paczkę. Bezpłatnie nadajesz w najbliższej placówce pocztowej.

-na nasz koszt- jeśli zwracasz przesyłkę kurierem DPD, wybierz "wyślę samodzielnie i samodzielnie opłacę przesyłkę", instrukcje jak zamówić kuriera na nasz koszt uzyskasz e-mailowo na vubu.sklep@gmail.com

-jeśli chcesz zwrócić paczkę w inny sposób, robisz to na własny koszt. Wtedy również wybierz pole "wyślę samodzielnie i samodzielnie opłacę przesyłkę".

 

5. Wybierz formę zwrotu należności, w odpowiednie pole wpisz numer konta bankowego, na który chcesz otrzymać zwrot środków.

 

6. Aby zatwierdzić zwrot, zakończ kliknięciem na ikonę (krok 6.) "DODAJ ZGŁOSZENIE ZWROTU". -Pamiętaj, że od tego momentu masz 14 dni na jego odesłanie.

 

7. Wygenerowane zgłoszenie zwrotu wydrukuj, podpisz i dołącz do paczki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania, wyślij je nam w załączniku na vubu.sklep@gmail.com

 

8. Status zwrotu możesz sprawdzać po zalogowaniu się na swoje konto, klikając w ikonę "TWOJE ZWROTY". W kontaktach z obsługą również powołuj się na wygenerowany numer zwrotu.

 

 

Uwaga: Firma nie wystawia paragonów. Nie są one ona potrzebne do zwrotu/wymiany towarów. 

Zgodnie z rozporzadzeniem Ministerstwa Finansów zwolnieniu z kasy fiskalnej podlega:
dostawa towarów w systemie wysyłkowym (pocztą lub przesyłkami kurierskimi), jeżeli dostawca towaru otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której jest członkiem), a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła i na czyją rzecz została dokonana (dane nabywcy, w tym jego adres).”

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Więcej informacji nt. zwrotów: Regulamin

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel