Regulamin

Powrót

 

Uwaga: Firma nie wystawia paragonów. Nie są one ona potrzebne do zwrotu/wymiany towarów. 

Zgodnie z rozporzadzeniem Ministerstwa Finansów zwolnieniu z kasy fiskalnej podlega:
dostawa towarów w systemie wysyłkowym (pocztą lub przesyłkami kurierskimi), jeżeli dostawca towaru otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której jest członkiem), a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła i na czyją rzecz została dokonana (dane nabywcy, w tym jego adres).”

 

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.vubu.pl oraz m.vubu.pl

z dn. 5 marca 2017r.

 

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.vubu.pl;

4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.vubu.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;

5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;

6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;

7. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

9. Sprzedawca - Dorota Majcher-Vu prowadząca działalność gospodarczą jako Firma Handlowa DARNED Dorota Majcher-Vu, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 1181599069, REGON 015576688 prowadzący Sklep Internetowy.

 

 II. Postanowienia ogólne

 

2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.vubu.pl

2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2.3. Sklep internetowy, działający pod www.vubu.pl, prowadzony jest przez Sprzedawcę.

2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

a.) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;

b.) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;

c.) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;

d.) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

2.5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a.) Internet Explorer w wersji 5 lub nowszej, lub

b.) Inna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, Mozilla Firefox itp.

c.) minimalna rozdzielczość ekranu 480 x 320 pikseli.

2.6. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

2.7. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.vubu.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

2.8. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

 

 

 

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

 

3.1. Jedną z możliwości korzystania ze Sklepu Internetowego jest rejestracja w jego ramach, możliwe jest również złożenie zamówienia bez rejestracji. Złożenie zamówienia bez rejestracji również oznacza akceptację Regulaminu.

3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

3.3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

3.4. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

a.) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,

b.) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu Internetowego,

c.) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy.

3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

3.7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a.) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

b.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

c.) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

d.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy,

e.) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

f.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

 

 

 

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

 

4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.vubu.pl, dokonać wyboru towaru, jego kolorystyki rozmiaru i ilości, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zakresu wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie. Modyfikacja złożonego zamówienia - jego kształtu, wybranej dostawy i adresu - jest ograniczona i możliwa do momentu opłacenia zamówienia lub zmiany jego statusu przez obsługę Sklepu.

4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a.) przedmiotu zamówienia,

b.) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

c.) wybranej metody płatności,

d.) wybranego sposobu dostawy,

e.) czasu dostawy,

4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "Otrzymaliśmy Twoje zamówienie <ID zamówienia>", zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

4.8. Umowę traktuje się za zawartą po naciśnięciu przez Klienta przycisku "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty" i wyświetleniu numeru nowego zamówienia..

4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

 

 

 

V. Dostawa

 

5.1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru krajów Unii Europejskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

5.2. Dostawa zamówionych Towarów na terenie Polski odbywa się przesyłką kurierską lub za pomocą usługi Paczka w Ruchu. Koszty dostawy kurierem wynoszą 12,99zł przy płatności z góry lub 14,99zł przy płatności za pobraniem a za pomocą Paczki w Ruchu - 6,99zł przy płatności z góry lub 8,99zł przy płatności za pobraniem. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

5.3. TWysyłka na terenie UE poza Polską odbywa się tylko pod warunkiem zamówienia za przedpłatą i za pośrednictwem kuriera DPD. Obsługa szacuje przewidziany koszt dostawy i informuje Klienta.

5.4. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 30 dni licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. Dokładny czas realizacji zamówienia jest podawany w trakcie jego składania, Klient może go też sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto na stronie Sklepu. W przypadku ograniczonej dostępności Towarów Klient składając zamówienie potwierdza, że zgadza się na wydłużony termin wysyłki i dostawy. Jeśli nastąpi wydłużenie planowanej daty wysłania zamówienia, Klient musi wyrazić na nią zgodę.

5.5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.vubu.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia lub faktury VAT.

5.6 Sklep zobowiazuje się do dostarczania Klientom produktów wolnych od wad.

 

 

 

VI. Ceny i metody płatności

 

6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT;

6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

a.) przelewem na numer konta bankowego 04 2490 0005 0000 4530 1936 9843,

b.) gotówką kurierowi (tzw. sposób płatności za pobraniem)

c.) przelewem Dotpay

d.) przelewem Paypal

 

 

 

VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy

 

Prawo odstąpienia od umowy

7.1 Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

7.2 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 

 

7.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Następuje to przez wygenerowanie zwrotu do zamówienia przez swoje konto w Sklepie Internetowym, mailowo pod adres vubu.sklep@gmail.com (według proponowanych wskazówek podanych tutajLINK.),  pisemnie na adres: Mroków, ulica Józefa Górskiego 9, 05-552 Magdalenka, lub za pomocą formularza TUTAJ

 

 

7.4 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

 

 

 Skutki odstąpienia od umowy.

 

7.5 W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty przesyłki, jakie ponieśli Państwo przy składaniu Zamówienia w Sklepie - jeśli wykonali Państwo całkowity zwrot zamówienia. Jeśli zwracają Państwo część towarów z Zamówienia, Sklep nie zwraca poniesionych przez Klienta przy jego składaniu kosztów dostawy. Sklep dokona zwrotu środków niezwłocznie od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej lub potwierdzenia jej nadania.

 

7.6 Zwrotu płatności dokonamy przez przelew na podane przez Państwa konto lub na Saldo Klienta w sklepie umożliwiające wykorzystanie środków przy kolejnym Zamówieniu. Wyboru sposobu zwrotu środków dokonują Państwo podczas generowania zwrotu przez konto Klienta w Sklepie Internetowym.

 

7.7 Prosimy odesłać nam zakupiony towar na adres: Firma Handlowa Darned, Mroków, ulica Józefa Górskiego 9, 05-552 Magdalenka, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 

 

7.8 Klient ma możliwość odesłania towaru na koszt Sklepu Internetowego poprzez kuriera DPD lub Pocztę Polską. Kurier może stawić się pod wskazanym przez Klienta adresem w celu odebrania zakupionego towaru. Instrukcje jak tego dokonać, można uzyskać podczas dokonywania zwrotu poprzez swoje konto w Sklepie Internetowym lub od Obsługi Sklepu Internetowego po zgłoszeniu chęci zwrotu lub wymiany towaru. Zwrotu na koszt Sklepu Internetowego przez Pocztę Polską Klient dokonuje przez nadanie przesyłki za pomocą listu przewozowego wygenerowanego przez swoje konto w Sklepie. Sklep nie zwraca kosztów nadania zwrotu przez nadanie paczki Pocztą Polską poza w/w sposobem.

 

7.9 Zwrot towaru za pomocą kuriera DPD lub listu przewozowego wygenerowanego przez Sklep dla Poczty Polskiej jest darmowy. W przypadku samodzielnego zwrotu np. za pomocą poczty, będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

7.10 Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

7.11 Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

 

 

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

 

8.1 Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

8.2 Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie

niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres vubu.sklep@gmail.com

 

8.3 Firma Handlowa Darned zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie

rozpatrzona.

 

 

 

 

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

 

9.1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. 

 

9.2 Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. 

 

9.3 Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Firma Handlowa Darned, Mroków, ulica Józefa Górskiego 9, 05-552 Magdalenka,  mailowo pod adres vubu.sklep@gmail.com lub przy użyciu formularza kontaktowego.

 

9.4 W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

 

9.5 Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

 

 

X. Postanowienia końcowe

 

10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

10.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

10.4. „Dostępny pod adresem www.vubu.pl sklep internetowy Vubu.pl został pomyślnie sprawdzony i przestrzega kryteriów jakości Trusted Shops, które można pobrać na stronie www.trustedshops.pl.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel